Србија

Вучић: Београд постаје центар Европе

Центар за обједињене услуге Етихад Авиатион Гроуп, који је данас отворен у Београду, упослиће у наредном периоду 700 радника. Премијер је рекао да су за концесиују заинтересоване компаније из Кине, Француске, Немачке и других земаља
БЕОГРАД – Центар за обједињене услуге Етихад Авиатион Гроуп, који је данас отворен у Београду, показује да Срби могу ра раде исто што и најбољи и најуспешнији народи и да Србија у будућности може да припада групи таквих земаља, поручио је премијер Александар Вучић.

„Београд постаје центар овог дела Европе“, рекао је Вучић на отварању Центра.

Региструјте се на првој српској друштвеној мрежи Србсбук

Он је најавио да ће центар у наредном периоду запослити 700 радника у најбоље опремљеном простору, те истакао да сви радници у центру говоре најмање један страни језик.

„Почели смо да улажемо у младе људе са Филолошког факултета, да их спремамо и за министарства, али и за овакве позивне центре и драго ми је што могу да рачунају, бар део њих, на посао по завршеном факултету“, рекао је Вучић.

Он је рекао да је поносан и срећан што је Етихад у конкуренцији Пољске, Бугарске и других земаља изабрао Београд и Србију, наводећи да је поносан на земљу и грађане, будући да су људи били пресудан квалитет који је Србија понудила.

Вучић је рекао и да је држава испунила све потребне услове, попут енергетске безбедности, будући да тај центар мора да има најмање два независна извора енергије.

„Урадили смо све што је потребно, спремни смо да разговарамо и о подстицајима“, рекао је Вучић.

Етихад Авиатион Гроуп отворио је данас Центар за обједињене услуге у Београду, у којем ће бити запослено 200 радника, а који ће пружати услуге контакт центра и програма лојалности.

Планирано је да се број запослених повећа на 685 до 2020. године, а центар је до те године оспособљен да прими 4,4 милона позива.

Запослени ће у почетку пружати услуге резервације и издавања карата, у које спадају продаја, промена плана путовања и обрада захтева за посебним услугама.

У погледу програма лојалности, запослени у контакт центру ће моћи да пруже информације о програмима, као и услуге управљања корисничким налогом и бонус миљама.

Извор: Tanjug