Издвајамо Русија

ОВО МОГУ САМО РУСИ – АМЕРИ ЗАПАЊЕНИ: Руски ратни тенк слеће из АВИОНА! (ВИДЕО)

Русија је једина земља на свету која је способна да спусти из ваздуха возило заједно са његовом посадом. Само руска авионска возила и оклопни носачи могу превазићи водене препреке у покрету, без претходних припрема, док возилима исте врсте из земаља чланица НАТО-а треба четири сада да се припреме за прелазак реке. Штавише, њима је потребно време да размонтирају специјалну опрему за плутање

Ове године ће 150 БМД-4М ваздушних пешадијских борбених возила и њихових БТР-МДМ носача ући у службу са руским ваздухопловним снагама. У будућности ће све дивизије за ваздушне нападе бити наоружане са БМД-4М.

Loading...

Непробојна заштита посаде

Обезбеђена је непробојна заштита посаде. Предњи оклоп БМД-4М је ојачан да би преживео ударе 30 мм топовских граната. Заварене алуминијумске шасије и купола штите посаду и пешадију од ватреног оружја.
У простор за посаду могу стати два члана посаде и шест чланова пешадије. Возач седи напред, а мотор се налази на задњем делу трупа.

БМД-4М је нова генерација амфибијског пешадијског борбеног возила (ИФВ), а не модернизована варијанта старијег БМД-2. То је једино ИФБ које се може спустити из авиона помоћу падобранске платформе.

Ово возило се може спустити падобраном са комплетном посадом унутра, чиме се штеди време за монтажу након слетања. Лансиран са авиона, може доћи до одређених циљева у року од неколико минута при брзини од 72 км/х, пуцајући из разних врста оружја. БМД-2М може покрити преко 480 км без допуњавања горива.

Транспортни авион Ил-76 може носити два БМД-4М. Након слетања, потребно је мање од три минута за покретање возила, управљање положајима и наоружавање свим оружјем.

Возило се такође може возити кроз воду. БМД-4М се поноси способношћу да прелази изворе воде и мењања тактике приступа у лету. На води се покреће са два водена мотора. Возило може прећи водене препреке без посебних припрема. БМД-4М може развити максималну брзину од 70 км/х на путевима и 10 км/х на води.

Возило је дугачко 6 м, широко 3,15 м и високо 2,7 м. Борбена тежина: 13,5 т. Има распон крстарења од 500 км. Удаљеност од тла се креће од 130 мм до 530 мм. БМД-4М прегурати нагибе и до 35 степени и одржавати ватру док се креће, померањем куполе и одржавањем мете на видику. БМД-4М има посаду од три човека: командир возила, стрелац и возач. Може носити до пет војника.

Ово ИФВ је наоружано са 100 мм 2А70 полуаутоматским ракетним лансером тежине 332 кг. Поред испаљивања конвенционалних врста муниције, такође може испалити ласерски вођен пројектил максималног домета до 5.500 м. Укупно 34 комада 100 мм муниције се носи за употребу одмах, а још 18 у резерви.

Осам Аркан 100 мм ласерски вођених пројектила се носи за употребу одмах, са још четири у резерви. Потребно је између четири и шест секунди да се стави нова ракета.
2А70 је повезан са високо поузданим 30 мм 2А72 аутоматским топом постављеним на куполи. Његова брзина је 960 м/с. Стопа ватре је више од 300 комада у минути. Они који су испаљени уз 2А72 могу продрети кроз 22 мм ваљане панцирне плоче (РХА) са 2.000 м.

Возило је такође опремљено са 7,62 мм ПКТ коаксијалним митраљезом. 2.000 метака се преноси у куполи за ПКТ митраљез; сви су комбиновани у једну траку како би се елиминисало поновно пуњење.

На предњој страни куполе се налазе три бацача димних граната. Купола има неограничено кретање од 360 степени и максимално подизаје од 60 степени; максимално спуштање је -6О.

У води бољи од подморница

Возило се такође може возити кроз воду. БМД-4М се поноси способношћу да прелази изворе воде и мењања тактиче приступа у лету. На води се покреће са два водена мотора. Возило може прећи водене препреке без посебних припрема. БМД-4М може развити максималну брзину од 70 км/х на путевима и 10 км/х на води.

Напредни дан/ноћ компјутеризовани систем за контролу паљбе омогућава ангажовање статичних и покретних циљева у скоро свим временским условима док је платформа стационирана или у покрету. То укључује приказ стрелцу да идентификује мете током дана и ноћи, панорамски ТВ поглед командира и аутоматско праћење мете. Систем ИФВ-у пружа могућност праћења и ангажовања мета у покрету. Аутоматско праћење је опремљено сателитским навигационим системом.

Обезбеђена је непробојна заштита посаде. Предњи оклоп БМД-4М је ојачан да би преживео ударе 30 мм топовских граната. Заварене алуминијумске шасије и купола штите посаду и пешадију од ватреног оружја.
У простор за посаду могу стати два члана посаде и шест чланова пешадије. Возач седи напред, а мотор се налази на задњем делу трупа.

БМД-4М покреће мулти-гориво, дизел мотор УТД-29 који производи снагу од 500 КС. Подесиви хидро-пнеуматски систем повезује возило са шест двоструких гума. Оклопно возило има супериорну покретљивост на свим теренима, захваљујући повећаној дужини траке и смањеном притиску на земљу. Хидро-пнеуматика омогућава БМД-4М да мења свој нагиб. Возило може да загрли тло и издигне се изнадње – ово је неопходно за утовар на авион пре распоређивања, а такође и за камуфлажу током борбених операција.

Важно је рећи и да ће 2018. руске ваздухопловне снаге примити нови падобрански систем Бакхцха-У-ПДС за испуштање БМД-4М са седам вазухопловних војника из војних транспортних авиона.

Овај систем је дизајниран за испуштање борбених возила БМД-4М са авиона Ил-76, који се традиционално користи за транспорт и испуштање тешких терета у војне сврхе. Бакхцха-У-ПДС обухвата 11 блокова лавних падобрана. Сваки блок има квадратуру од 350 квадратних метара. Систем падобрана карактерише функција “помоћног надувавања.” То поуздано обезбеђује ублажавање приликом слетања.

Ваздухопловне снаге спроводе укупно 46 испуштања овох новог хардвера под заједичким пробним програмом. Око 20 њих се већ обавило. Тестови укључују испуштање оклопних возила са њиховим посадама унутра.

Ово возило је спуштено из ваздуха и тестирано у води, укључујући и регруписање на мору. ИФВ омогућава руским нападачима да буквално “падну с неба” и надвладају непријатељске логистичке јединице.

Русија је једина земља на свету која је способна да спусти из ваздуха возило заједно са његовом посадом. Само руска авионска возила и оклопни носачи могу превазићи водене препреке у покрету, без претходних припрема, док возилима исте врсте из земаља чланица НАТО-а треба четири сада да се припреме за прелазак реке. Штавише, њима је потребно време да размонтирају специјалну опрему за плутање.

БМД-4М се показао као технологија будућности. Са својим моћним оружјем, великим резервама муниције и великом брзином, показао се у различитим климатским условима. Ово возило је спуштено из ваздуха и тестирано у води, укључујући и регруписање на мору. ИФВ омогућава руским нападачима да буквално “падну с неба” и надвладају непријатељске логистичке јединице.

Овај додатак оклопних возила спуштених из ваздуха која могу бити спуштена заједно са својом посадом и војницима, даје војној бранши велико побољшање у офанзивној способности какво нема ни једна друга ваздухопловна војска на свету.

 

Извор: Wебтрибуне

Loading...
loading...
loading...