Србија

ОВО ЈЕ ПРАВА ИСТИНА О МИГОВИМА КОЈИ СУ ЈУЧЕ СТИГЛИ У СРБИЈУ: Да ли ће да вам се свиди ово што читате?

После синоћњег фестивала МиГ-ова и највећег интернетског одушевљења у нашој ваздухопловној заједници, након предигре у виду још једне „руско-ловачке“ вести, остаје питање – шта се даље дешава?

 

Loading...

Специјализовани портал Танго Сиx је објавио текст о МиГ-овима 29 који су јуче слетели на батајнички аеродром, као и томе шта ће се даље дешавати. Текст вам преносимо у целости.

“После синоћњег фестивала МиГ-ова и највећег интернетског одушевљења у нашој ваздухопловној заједници, након предигре у виду још једне „руско-ловачке“ вести, остаје питање – шта се даље дешава?

ЏАБЕ СУ ДОБИЛИ БАТИНЕ! Европска комисија: РЕФЕРЕНДУМ У КАТАЛОНИЈИ НЕЛЕГАЛАН!

За почетак, Танго Сиx незванично сазнаје да су прва два МиГ-а која су синоћ стигла једноседи и да је барем један верзије 9.13.

Велика представа

Да ли ћете на дешавање 20. октобра гледати као претерани циркус политичке промоције или уживати у изузетно интересантном миксу нечега што ће за мало бити већи аеромитинг, зависи од вашег сензибилитета.

Оно што Танго Сиx сазнаје је да 20. октобар неће бити отворени дан. Информације које су се појавиле на интернету нису до краја прецизне – 20. октобар би требало да буде нека врста хибридног догађаја који неће моћи да се подведе под категорију пуког излагања технике матичне базе и породичног дружења, колико год то некад добро изгледало.

План за 20. октобар, како сазнајемо, је да се централна прослава Ослобођења Београда споји са представљањем новоуведених МиГ-ова 29 и представљањем нове показно-маркетиншке твари назване „1.500
најспремнијих војника“. Или најопремљенијих. У питању је здружена формација
Специјалне бригаде, Војне полиције и извиђача копнених бригада који ће добити нову опрему из фамозног буџетског суфицита, истог оног који би требало да опреми и неком тренутку унапреди новоуведене МиГ-ове. Уз све то може се очекивати протоколарна СДПР копнено/ваздухопловна излагачка машинерија.

Тренутно нам није познато који ће бити ниво летачког програма али са великим процентом сигурности можемо рећи да новоуведени МиГ-ови 29 неће летети. Барем не од стране наших пилота. Најинтересантније што ћемо видети биће њихова шема бојења, мада ће и то готово сигурно процурети на ужаш ВБА. Али ако су кул са Информером биће, убеђен сам, кул и са нама сиротима.
Најинтересантније летачко изненађење може бити поновно присуство руске акро-групе „Стрижи“. Наступ изнад Батајнице сигурно ће бити лепши него изнад Ушћа. Избор Батајнице за овакву „хибрид свечаност“ сигурно је боље решење од Новог Београда, колико год Војска Србије била изузетно способна да све испланира и увежба за само пар недеља.

Шта је даље за двадесет деветке?

Делује компликовано али се заправо ради о решењу проблема постојећих МиГ-ова 29 у последњи час. Модернизација и даље није уговорена. Шта год да прича политика или њени експоненти, немамо информацију о оконачним преговорима и уговору за модернизацију чији ниво такође не знамо. Најављивано је свашта, од способнијих радара до најпотентнијих ракета али једино што ће се у скоријој будућности десити је посао за „механичаре“.

Када стигну свих шест авиона, а након приредбе 20. октобра, један одмах иде назад за Русију јер је иначе ушао у земљу због административно/царинских разлога. Пет новоуведених авиона затим доживљава своје прве „радове“ који заправо представљају унифицирање са нашом радио навигационом опремом која је усаглашена са ИЦАО (цивилним) стандардима. „Дерусификација“ се ради код нас. Након овог посла летелице се званично могу придружити 101. ескадрили.

Наша четири МиГ-а 29 имају проблем са истеком међуремонтног ресурса. Три летелице долазе до „краја“ у мају 2018. године а једна 2021. Новоуведени МиГ-ови, њих четири, пуне 30 година употребе 2019. године а један 2021. То им даје могућност летења још две, највише четири године. Идеално да се за то време наши пошаљу на продужење века са њихових 30 година на 40 и накнадно на одржавање по стању. Тренутни план би дакле требало да обезбеди да у земљи увек постоји одређен број авиона на дежурству и да након 2021. године можемо имати летелице које можемо користити још десетак година.

СНИМИЛА МУТАНТЕ У ЧЕРНОБИЛУ: Ушла је дубоко у ОПАСНУ ТЕРИТОРИЈУ и тамо пронашла…

У ком делу приче ће се обавити модернизација није познато. Тренутно није познато које ће се компоненте (осим оних за које дефинитивно немамо способност ремонта) радити у Русији. Домаћим инжењерима и техничарима али и пребукираној Моми долазе више него интересантни дани.”

 

Извор: Espreso.rs/Tangosix.rs

Loading...
loading...
loading...