Свет

„СРПСКА ГО*НА“! После говора мржње који је радница упутила Србима, стигао је одговор

Фото: Pixabay.com

Случај дискриминације на националној основи који је претходних дана потресао мађарску компанију „Wизз Аир“ након што је шалтерска службеница на гејту једног од европских аеродрома нашу држављанку назвала „спрко го*но“, добио је и наставак.

Сведок овог случаја, директор Института за европске послове Наим Лео Бешири објавио је статус на друштвеној мрежи Фејсбук у ком је навео да је његова сапутница 3. фебруара, на крајње непријатан начин била заустављена пред улазак у авион поменутог превозника.

Региструјте се на првој српској друштвеној мрежи Србсбук

Danas sam i zvanično podneo pritužbu Wizz Air na komentar njihove službenice Dragane na aerodromu u Beču da smo "Srpska…

Posted by Naim Leo Beširi on Friday, February 7, 2020

Њој је затражено да доплати 25 евра за пртљаг или јој у супротном неће бити дозвољено да се укрца, а затим је уследио и погрдни коментар о коме се и даље говори.

„Српска го*на“, рекла је шалтерска службеница запослена у „Wизз Аир“-у својој колегиници, описујући понашање путнице, а то је рекла довољно гласно да и Бешири и путница чују оно што је рекла, на немачком језику.

„Блиц“ је покушао да сазна да ли је пријављена радница добила неку врсту казне, или је, пак, ослобођена дисциплинске одговорности, а сада смо и добили одговор из медијског тима „Wизз Аир“.

– Wизз Аир жали што је наш путник доживео непријатну ситуацију при укрцавању у авион на линији из Беча до Ниша 3. фебруара 2020. године. Wизз Аир не коментарише појединачне случајеве, али вас уверавамо да је о целој ствари обавештен наш уговорни партнер. Након спроведене истраге о овом нежељеном догађају, можемо да потврдимо да се против службеника који су у питању спроводе дисциплинске мере. Ми у Wизз Аиру сматрамо да су наши путници наша највећа вредност и непрестано се трудимо да унапредимо своје услуге како бисмо пружили удобније и лепше искуство на нашим летовима – стоји у одоговру ове компаније.

Извор: Блиц