Србија

ИСТЕКЛА ВАМ ЛИЧНА ИЛИ ВОЗАЧКА, ТРЕБА ВАМ НОВИ ПАСОШ? Ево шта треба да урадите!

БЕОГРАД – Шалтери Управе за управне послове Министарства унутрашњих послова у полицијским управама и станицама, на којима грађани могу поднети захтеве за издавање личних докумената и обавити друге послове из надлежности МУП-а почеће са радом сутра, 11. маја 2020. године.

Грађани ће на шалтерима полицијских управа и станица моћи да обаве послове пријаве пребивалишта и боравишта грађана, поднесу захтев за издавање личних карата, пасоша, возачких дозвола, регистрације возила, оружја, држављанства, као и да подигну та документа.

Региструјте се на првој српској друштвеној мрежи Србсбук

Управа за управне послове препоручује грађанима да захтеве за прву регистрацију и промену власништва возила, промену података уписаних на саобраћајној дозволи и друге захтеве везане за регистрацију возила полицијским станицама и управама шаљу препорученом поштом.

Списак документације потребне за ове послове грађани могу наћи на сајту Министарства унутрашњих послова, а уз документацију потребно је доставити и контакт телефон подносиоца захтева, преко кога ће бити обавештен о термину за уручење докумената.

У вези са регистрационим налепницама за возила уписана у јединствени регистар, Управа за управне послове истиче да ће се оне, до 1. јула 2020. године, издавати искључиво на техничком прегледу возила.

Грађани, као и раније, термин за подношење захтева за личну карту и пасош могу заказати преко портала еУправа, а лична документа којима је истекао рок важења за време ванредног стања, важиће до окончања поступака и доношења одлука по захтевима за издавање личних докумената, који буду поднети у року од 30 дана од престанка ванредног стања.

Пријаву пребивалишта за новорођено дете родитељи, са скенираном документацијом и другим потребним подацима, могу поднети електронским путем на имејл дрзављанствалк.одсекууп@муп.гов.рс.

Такође, од понедељка 11. маја, Управа за странце Полицијске управе за град Београд радиће са странкама сваког дана, и викендом, од 8 до 18.30 часова, а термини за долазак у просторије ове управе моћи ће да се закажу на телефон 011-3618-972 или имејл- адресу управазастранце@муп.гов.рс.

Министарство унутрашњих послова истиче да је приликом посете полицијским управама и станицама потребно поштовати прописане мере заштите.

Од сутра раде шалтери АПР

Агенција за привредне регистре (АПР) наставиће сутра рад са странкама на шалтерима у седишту АПР у Бранковој улици у Београду, као и у организационим јединицама агенције у периоду од 9 до 15 часова.

У шалтер сали и осталим пословним просторијама Агенције, у којима грађани долазе у непосредан контакт са запосленима, биће примењене све превентивне мере, број странака у шалтер сали биће ограничен уз обавезно поштовање физичке дистанце. У шалтер сали АПР-а у Бранковој улици у Београду од понедељка ће бити отворени и шалтери поште, који су и раније били ту.

Такође, рад наставља архив Агенције (и у Бранковој улици и у згради архиве АПР-а у Раковици), која издаје потврде, копије докумената и преписе решења, као и Инфо пулт Агенције за пружање информација корисницима. Правна помоћ наставља се електронским путем, а регистрационе пријаве, захтеви и документација у папирној форми могу се и даље слати путем поште. Све остале информације и упутства, о процедурама и документацији потребној за регистрацију, објављене су на страници Регистри, на сајту АПР.

 

Извор: Курир.рс/Тањуг