Србија

ВАЖНО ОБАВЕШТЕЊЕ ЗА СВЕ ГРАЂАНЕ! Ево које службе данас почињу са радом! ДЕТАЉАН СПИСАК!

Вртићи у Србији данас су почели са радом, а поред њих, на посао се од данас враћају и запослени у судовима, Агенцији за привредне регистре (АПР), а отварају се и шалтери МУП-а.

На шалтерима Управе за управне послове Министарства унутрашњих послова у полицијским управама и станицама, грађани, уз поштовање прописане мере заштите, опет могу поднети захтеве за издавање личних докумената и обавити друге послове.

Региструјте се на првој српској друштвеној мрежи Србсбук

На њима ће грађанин моћи да пријаве пребивалишта и боравишта, поднесу захтев за издавање личних карата, пасоша, возачких дозвола, регистрације возила, оружја, држављанства, као и да подигну та документа, саопштио је јуче МУП.

Управа за управне послове препоручује грађанима да захтеве за прву регистрацију и промену власништва возила, промену података уписаних на саобраћајној дозволи и друге захтеве везане за регистрацију возила полицијским станицама и управама шаљу препорученом поштом.

– Списак документације потребне за ове послове грађани могу наћи на сајту Министарства унутрашњих послова, а уз документацију потребно је доставити и контакт телефон подносиоца захтева, преко кога ће бити обавештен о термину за уручење докумената – саопштио је МУП.

У вези са регистрационим налепницама за возила уписана у јединствени регистар, Управа за управне послове истиче да ће се оне, до 1. јула 2020. године, издавати искључиво на техничком прегледу возила.

Грађани, као и раније, термин за подношење захтева за личну карту и пасош могу заказати преко портала еУправа, а лична документа којима је истекао рок важења за време ванредног стања, важиће до окончања поступака и доношења одлука по захтевима за издавање личних докумената, који буду поднети у року од 30 дана од престанка ванредног стања.

Како је саопштено, пријаву пребивалишта за новорођено дете родитељи, са скенираном документацијом и другим потребним подацима, могу поднети електронским путем на имејл [email protected]

Од данас управа за странце Полицијске управе за град Београд радиће са странкама сваког дана, и викендом, од 8 до 18. 30 часова, а термини за долазак у просторије ове управе моћи ће да се закажу на телефон 011-3618-972 или имејл- адресу upravazastrance@mup. gov. rs.

У суд са маском и рукавицама

Судови почињу са нормализацијом рада, такође, уз правила понашања запослених и странака које су утврдили Високи савет судства и председници појединачних судова.

Прописано је обавезно ношење маски и рукавица приликом уласка у суд, поштовање правила минимума раздаљине између две особе, како у судницама тако и у ходницима, шалтер салама банака и пошти које имају поједини судови.

Предвиђене су и друге мере за очување здравља, које се тичу личне хигијене, луфтирања просторија и дезинфекције, а које су председници судова детаљно прописали, према специфичностима сваког суда и правила понашања истакли на својим сајтовима и улазу у суд.

Јавна тужилаштва, такође, крећу са нормализацијом рада, с тим што ће се на посао постепено враћати поједине групе запослених којима је буо омогућен рад од куће током ванредног стања услед епидемије корона вируса.

АПР ради од 9 до 15 сати са странкама

Агенција за привредне регистре (АПР) наставиће данас рад са странкама на шалтерима у седишту АПР у Бранковој улици у Београду, као и у организационим јединицама агенције, у времену од 9 до 15 часова.

У шалтер сали и осталим пословним просторијама Агенције, у којима грађани долазе у непосредан контакт са запосленима, биће примењене све превентивне мере, број странака у шалтер сали биће ограничен, уз обавезно поштовање физичке дистанце.

У шалтер сали АПР-а у Бранковој улици у Београду од понедељка ће бити отворени и шалтери поште, који су и раније били ту.

Такође, рад наставља архив Агенције (и у Бранковој улици и у згради архиве АПР-а у Раковици), која издаје потврде, копије докумената и преписе решења, као и Инфо пулт Агенције за пружање информација корисницима.

Правна помоћ наставља се електронским путем, а регистрационе пријаве, захтеви и документација у папирној форми могу се и даље слати путем поште.

 

Извор: Телеграф.рс / Тањуг