Здравље Свет

НАУЧНИЦИ ОТКРИЛИ НАШУ СЛАБУ ТАЧКУ! Ево како КОРОНАВИРУС вара наш имуни систем и разара га! За све су они криви!

Амерички научници открили су структуру ензима названог НСП16 који вирус ковид-19 користи да завара имуни систем и добије приступ домаћим ћелијама које отима да би се размножавао.

Ово откриће могло би да доведе до нових лекова за пацијенте оболеле од вируса ковид-19, а који би спречили да вирус прође кроз имуни систем, преноси британски Скај њуз.

Ензим се користи за модификовање нечега што се назива месинџер РНА цапи, а који ћелијама „говори“ да су протеини и каже им да стварају нове.

„Ради се о камуфлажи. То је модификација, којима се варају ћелије“, изјавио је доктор Јогеш Гупта са Унивезитета у Тексасу.

Дешифровање структуре ензима могло би да омогући истраживачима да развију лекове – нове мале молекуле који би могли да спрече нсп16 од стварања модификација.

У том случају би имуни систем, наводи се, препознао напад вируса и могао да узврати напад.

„Јогешов рад је открио 3Д структуру кључног ензима вируса ковид-19 потребног за умножавање. Ово је значајан напредак у нашем разумевању вируса“, изјавио је коаутор студије Роберт Хром.

Извор: Курир.рс/Танјуг