loading...
Здравље

ОВО МОРАМО ДА УНОСИМО У НАШ ОРГАНИЗАМ! Несторовић открио: Деца која имају дефицит овог минерала имају проблем у расту и развоју!

Један од најбитнијих елемената човековог организма, свакако је цинк

– Већину витамина у довољној мери уносимо редовном исхраном: проблем представљају минерали. Кад вам кажу пијем неке минерале, ти неки минерали су много важнији, јер је храна дефицитарна са њима, а без њих нема живота. Ја увек почињем од есенционалног минерала, а то је цинк јер ми живимо у подручју које је дефицитарно овом супстанцом. 300 ензима у нашем организму не могу да функционишу без цинка. Неопходан је за плодност. Жене и мушкарци које желе дете треба да увек пију цинк. Деца која имају дефицит цинка имају проблем у расту и развоју – објашњава доктор Бранимир Несторовић.

Један од најбитнијих елемената човековог организма, свакако је цинк, чије одсуство организаму можете надокнадити, уношењем намирница које су њиме богате.

Како бисте избегли симптоме узроковане недостацима цинка, неопходно је да у своју исхрану уврстите месо, попут говедине, јагњетине, јаја, семена бундеве, грашка, интегралних житарица, морских плодова – посебно острига, срвеног меса – свињетине и говедине, ораха, спанаћа, млека, клица, вина, соје, изнутрица, белог лука, купуса. Такође, сардина, суво и махунасто воће, као и интегралне житарице, веома су богате овим елементом.

Симптоми недостатка цинка, могу бити слични прехлади

– слабљење имунитета
– појачана нервна напетост
– хронични умор
– отежано зарастање рана
– кожне промене
– ноћно слепило
– поремећај укуса
– дуготрајна дијареја
– закаснели развој
– смањен апетит
– губитак чула укуса и мириса
– ментална летаргија
– појачана склоност ка инфекцијама
– опадање косе
– смањење броја сперматозоида (а тиме и плодности)
– смањење сексуалног нагона
– сува и огрубела кожа
– крхкост и беле мрље на ноктима
Због тога је неопходно послушати савет доктора Несторовића, који сматра, да цинк треба уносити у виду суплемената у одређеној дози:

Цинк има интересантно дејство зато што блокира места на којима се везују вируси. Цинк се мора узимати у виду суплемената и то у дози од 10 до 15 мг дневно за одрасле.

Цинк је веома добар за јачање имунитета, раст и развој, бржег зарастања рана, превенције од прехладе и грипа, спречава увећање простате, одржава добар вид, јача мишиће и кости, јача косу и нокте, ублажава предменструалне синдроме код жена, антиканцерогено дејство.

 

 

 

 

 

 

 

Извор: Информер.рс