Да бисте проверили да ли је на половњаку рађена махинација са километражом, за помоћ можете да се обратите Ауто-мото савезу, а проверу можете обавити у овлашћеном сервису, помоћу сервисне књижице или контактирањем са претходним власницима.
Ударана и оштећена возила одаје 10 ставки:
Волан не стоји правилно, нешто није у реду. Можда је претходни власник брзо прешао преко рупе или ивичњака, а можда је учествовао у саобраћајној незгоди. У сваком случају, проверите трап.
Проверите стакла
На бочним прозорима, често и на предњем ветробранском стаклу, исписани су подаци о годишту возила и произвођачу. Уколико на свим стаклима подаци нису исти, значи да је прозор мењан.
Рефлексија боје
Паркирајте аутомобил тако да могу да се уоче линије на фарби. Захваљујући овим линијама лакше можете пронаћи евентуална удубљења настала на лимарији.
Број шасије се често фалсификује и ту проверу треба да поверите професионалцу.
Трагови
Да ли су браници били ударени и како да знате да ли је можда мењана хауба? Погледајте да ли су спојеви и зазори на свим деловима каросерије једнаки.
Размак између лимова
Обратите пажњу на места на којима се фарови спајају са каросеријом и да ли има малих размака међу спојевима. То такође може да сугерише да је било интервенција на доњем делу аутомобила.
Уколико чујете прасак при ударању врата и тешко се затварају, нешто није у реду. Можда су шарке и рам савијени у неком судару.
Варови
Има или трагова заваривања или да су мењане бочне странице уколико је дошло до јачег судара са неким возилом?
Продавци врло често префарбају оштећења како их не бисте познали. По правилу, дебљина слоја би требало да износи између 0,1 и 0,2 милиметра, све више од тога значи да је ауто префарбан.
Лампа тест
Понекад се трагови незгоде крију код точкова или иза поклопца. Зато је најбоље да ауто гледате по дану и по сувом времену, а ако баш морате ноћу, користите батеријску лампу