Србија

СKАНДАЛОЗНО, ЂАKЕ УЧЕ ДА ЈЕ СУПЕР БИТИ ГЕЈ: ЛГБТ лоби ударио на школе у Србији!

"Парада поноса" (фото:ЈуТјуб)

У Образовном пакету за учење о теми сексуалног насиља, наставницима се сугерише да ђаке уче да потпуно изједначавају геј и хетеросексуалну љубав… Стручњаци: Ово је класично популарисање хомосексуалности међу ученицима

Наставници у свим српским школама добили су званичну препоруку да ђацима сугеришу да у потпуности изједначавају геј и хетеросексуалну љубав, сазнаје Информер!

Наиме, у Образовном пакету за учење о теми сексуалног насиља, који је Министарство просвете поделило свим школама, дословце пише да ученицима треба објаснити да је “љубав између два дечака потпуно исто осећање као љубав дечака и девојчице”.

Овај пакет намењен ђацима основних и средњих школа за изучавање на часовима биологије педагози и психолози сматрају скандалозним “јер популише хомосексуализам и личи на експеримент”.

Ласцивни савети

Примера ради, у упутству које је министарство радило у сарадњи са Траума центром, на странама 348-350 пише детаљно упутство шта наставник треба да каже ђаку дечаку који му се пожали да се заљубио у друга.

– Прати своја осећања и потребе, немој да их се стидиш… Шта би ти одговорио свом “стрејт” другу да ти се повери да се заљубио у девојчицу из разреда? То су иста осећања – гласи реченица којом би наставник требало да одговори ученику.

На страни 347 даје се чак и упутство ђацима за сигуран сексуални однос између две лезбијке.

– У оквиру лезбијског љубавног односа средство заштите су фолије од латекса или полиуретана (врло танке, од меке пластике), квадратног облика, које се користе да се покрију женске гениталије или анус током оралног секса. Помажу као баријера да се спрече полно преносиве болести – пише у упутству намењеном ученицима основних школа?!

Стручњаци сматрају да овај “образовни пакет” представља класичну популаризацију хомосексуалности и да је штетан за децу узраста основне школе.
принтсцреен

Психотерапеут Зоран Миливојевић сматра да је овде реч чак и о некој врсти експеримента над ђацима.

– Мислим да овакав садржај није примаран за ђаке и да се на овај начин промовишу хомосексуалци који су у Образовном пакету представљени као нормална појава. Чини ми се да се овде ради о социјалном експерименту над великим бројем деце, а његове основе нису научне, већ су засноване на идеологији ЛГБТ популације која се малишанима у уџбенику представља као идеална и нормална – каже Миливојевић.

Стручњаци у шоку

С њим је сагласан и социолог Жарко Требјешанин, који каже да је овај начин учења деце о равноправности превише радикалан.

– Ђаци су у том узрасту превише млади да би им се приближили појмови хомосексуалности. Свакако да је сликовито приказивање хомосексуалаца деци лош начин за едуковање и да нема никакве везе са сексуалним насиљем – каже Требјешанин.

Социолог Невен Цветићанин каже да не жели да верује да неко свесно врши пропаганду хомосексуалаца.
– Сваки школски приручник и уџбеник мора да прође контролу одређених комисија. И даље желим да верујем да је овде био циљ да се деца информишу о хомосексуалцима, а не да се они промовишу међу децом – каже Цветићанин.

 

 

Извор: Informer.rs