Издвајамо Свет Србија

ПОНИЖАВАЈУЋА АМЕРИЧКА РЕКЛАМА ЗА СРБИЈУ: Инвестирајте у Србију, квалитетна и јефтина радна снага (ВИДЕО)

Овaко нaс гледa свет: у рaнгу Вијетнaмa и Бaнглaдешa.

Региструјте се на првој српској друштвеној мрежи Србсбук

Да ли сте знали да се на америчком “CNN International” кабловском каналу емитује реклама која се највероватније финансира из буџета, а у којој се грађани Србије представљају као јефтина радна снага?

Наиме, од недавно се на “CNN International” каналу емитује реклама преко које се позивају страни инвеститори да улажу у Србију. Као погодноси, аутори рекламе наводе да се у Србији може пронаћи “високо квалификована и јефтина радна снага“. Ова реклама носи више значења, али парадоксално је то што грађани Србије грцају због смањења плата и пензија, као и због високих пореза, акциза и тако даље, а као захвалницу од наше сумануте владе добили смо шамар да смо “квалитетни и јефтини”.

Интересантно је то што јавност у Србији нико није обавестио да се оваква кампања о радницима из Србије води преко међународних медија. Такође, није јасно из којих средстава се финансира ова реклама и колико нас тачно кошта, имајући на уму то да морамо да уштедимо сваки динар јер бисмо за коју годину банкротирали.

Пошто је очито да градимо “пријатељске” односе и са ЦНН-ом, не би било згорег да нам Aлександар Вучић саопшти колико су коштала његова два гостовања на ЦНН, нарочито оно током предизборне кампање, и једно гостовање на америчкој ЦНБЦ телевизији.

Ово наговештавамо јер је Вучић у сваком свом излагању на ЦНН-у позивао странце да инвестирају. Било је очито да је реч о маркетиншким разговорима јер новинари те медијске куће Вучићу нису поставили ниједно шкакљиво питање нити су га прекидали, по чему су новинари ЦНН иначе познати.

Оквирно кретање цена на ЦНН-у

Подсетимо да се Србија 2006. године рекламирала на ЦНН-у. Реклама се односила на промоцију и брендирање српског туризма. Тадашњи министар туризма Бојан Димитријевић рекао је да се спот од 40 секунди и 500 приказивања финансирао из Националног инвестиционог плана.

За брендирање Србије тада је било намењено пет милиона динара, а према његовим речима, сав износ није био намењен за рекламу на ЦНН-у. Нису објављени тачни подаци о трошковима кампањи на ЦНН-у, али су медији пренели да је то била “најповољнија понуда у региону”. Подсетимо још да је Косово, након проглашења независности, преко ЦНН започело кампању за привлачење страних инвеститора. Према писању медија, косовска влада је ту рекламу тада платила милион евра.

ПРЕВОД РЕКЛAМЕ

„Србија је од скора започела званичне преговоре са ЕУ и тежи да се придружи до 2020.
Ово је ваша прилика да инвестирате.
Србија ужива бесцарински приступ милијардама људи, нови модерни закон о раду и инвестирању и висококвалификовану јефтину радну снагу.
Придружите се осталих 500 интернационалних компанија које су већ изабрале Београд и Србију за свој дом у Југоисточној Европи.
Инвестирајте у Србију, инвестирајте у будућност!“

 

Извор: Србин.инфо