Издвајамо Свет

МИСТЕРИЈА НЕСТАЛОГ МАЛЕЗИЈСКОГ АВИОНА: У њему превожен ЕПОХАЛНИ ПАТЕНТ, који је сада у рукама Ротшилда!

Лорд Џејкоб Ротшилд је наследио патент моћног полупроводника који је припадао четворици инжењера који су нестали на лету МХ370 “Малезија Ерлајнса“.

Познати милијардер сада поседује права на “АРМ микроконтролер КЛ-03“ компаније “Фреесцале Семицондуцтор”, који је нова побољшана верзија старијег микроконтролера “КЛ-02”.

Региструјте се на првој српској друштвеној мрежи Србсбук

Брајан Ламберт извештава:

“Ова луда прича о томе како је Илуминат Ротшилд, искористио авиокомпаније да стекне потпуно право на патент невероватног микрочипа “КЛ-03” се шири интернетом, нарочито када укључује Џејкоба Ротшилда као злог главног завереника.

Америчка технолошка компанија, која је имала 20 запослених на лету “МХ370” Малезија Ерлајнса, управо је била лансирала нови електронски ратни геџет за војне радарске системе у данима пре него што је Боинг 777 нестао.

“Фреесцале Семицондуцтор” развија микропроцесоре, сензоре и другу технологију већ 50 година. Технологија коју они стварају се обично назива уградним процесорима, који су према речима ове фирме “самостални полупроводници који обављају наменске рачунарске функције у електронским системима.“

Нова технологија Фреесцале полупроводника

Зашто је толико Фреесцале запослених путовало заједно? Шта су били њихови послови? Да су они били на задатку, и ако јесу, који је био тај задатак? Могу ли ти запослени бити узрок нестанка овог авиона? Да ли је авион тада отет а ови људи киднаповани? Да ли су ови запослени поседовали драгоцене информације, да ли су са собом носили неки значајан пртљаг? Да ли су знали компанијске и технолошке тајне? Уз сву могућност технолгије, зашто овај авион не може бити лоциран? Где је овај авион, где су ти људи?

20 запослених у Фреесцале-у, међу 239 особа на лету МХ370, били су углавном инжењери и други стручњаци који су радили на томе да објекти ове компаније у Тјенцину у Кини и Куала Лумпуру буду ефикаснији, рекао је Мич Хавс, потпредседник за глобалне комуникације и односе са инвеститорима.

“То су били људи са много искуства и техничком позадином, и били су веома важни људи“, рекао је Хавс. “То је дефинитивно губитак за компанију.“

Чињеница да је “Фреесцале” компанија имала толико високо квалификованог особља у авиону Боинг 777 је већ подстакла дивље теорије завере о томе шта се можда догодило.

Компанија каже да су они летели у Кину како би побољшали своје операције потрошачких производа, али свеже везе “Фреесцале” компаније са технологијом електронског ратовања ће вероватно изазвати више спекулација и продубити ову мистерију.

Стручњаци су збуњени тиме како је велики путнички авион летео неоткривен и можда и избегао војне радарске системе чак и до шест сати.

Избегавање радара путем “технологија прикривања“ је дуго био један од циљева одбрамбене индустрије, а “Фреесцале” компанија активно развија чипове за војне радаре.

На својој интернет страници ова компанија каже да њихови производи радио-фреквенције испуњавају услове за примену у “авио индустрији, радарима, комуникацијама, вођењу ракета, елетронском ратовању и идентификацији пријатеља или непријатеља (ИФФ).“

Прошлог јуна су најавили да креирају тим специјалиста посвећених производњи “производа за радио-фреквенцију“ за одбрамбену индустрију.

А 3. марта је најављено да ће објавити 11 ових нових геџета за употребу на “ ВХФ и УХФ радарима и радио комуникацијама.

Компанија није одговорила на питања Еxпесс Онлине-а, која укључују и то да ли је неки од њихових несталих радника радио на одбрамбеним производима.

Није пружила одговоре ни на најновију бизарну теорију завере која се раширила у деловима за коментаре на интернет страницама новина и другим интернет форумима.

Један коментар гласи: “Јесте ли склопили коцкице о несталом лету 370 до Пекинга? Ако нисте, ево вам делова који недостају.“

“Четири дана након што је МХ370 нестао, патент полупроводника је одобрио амерички Завод за патенте. Патент је подељен на по 20% између пет покретача. Један од власника је и сама компанија, Фреесцале Семицондуцтор из Остина у Тексасу (САД), а осталих четири су кинески запосленици у компанији: Пеидонг Ванг, Зијун Чен, Ченг и Ли Јинг Зијонг, сви из града Суџоу. И сви они су били путници авиона Малезија Ерлајнса који је нестао 8. марта, каже Етернитиy.“

Додаје се: “Ево вашег мотива за нестали авион који је путовао у Пекинг. Јер су сва четири кинеска члана Патента били путници на несталом авиону.“

Власници патента могу правно преиначити приходе да би пренели богатство својим наследницима. Међутим, то не могу учитини све док Патент не буде одобрен. Дакле, када је авион нестао, патент није био одобрен.

Иако “Фреесцале” патент постоји под бројем “УС8650327”, ни једно од наведених имена се заправо не појављује на списку путника које су објавиле малезијске власти.

Уколико власник патента умре, остали власници подједнако деле дивиденте преминулог. Ако четири од пет власника патента умре, онда онај који је остао жив добија 100% власништва над патентом. Тај преостали власник патента је компанија “Фреесцале Семицондуцтор”. Ко поседује Фреесцале Семицондуцтор? Одговор је: Џејкоб Ротшилд.

Овај британски милијардер поседује компанију “Блацкстоне”, која поседује компанију “Фреесцале Семицондуцтор”. Неколико спекулација на интернету сада обраћа пажњу на ову околност. Ротшилдови су династија финансијера и међународних банкара немачко-јеврејског порекла. Ова породица је од деветнаестог века једна од најутицајнијих породица банкара и финансијера Европе.

Потрага за летом МХ370 се наставља, али спекулације око његове судбине расту из дана у дан.

 

 

Извор: Wебтрибуне.рс